Inkludering og sosial kompetanse
Heile barnehagen har same satsingsområde for eit år i gongen. Avdelingane prioriterar tema og innhald utifrå dei ulike barnegruppene. Avdelingane sine prioriteringar kjem fram i årsplanen, i månadsplanar og vekeplanar.
Inkludering og sosial kompetanse
INKLUDERING handlar om å leggje tilrette for sosial deltakelse - som gjer at alle som er tilknyta barnehagen viser aksept for at alle har sin naturlege plass i fellesskapet.
SOSIAL KOMPETANSE er eit sett av ferdigheiter, kunnskap og haldningar som vi trenger for å meistre ulike sosiale miljø, og er ein føresetnad for å fungere godt sman med andre.
Les meir om dette i årsplanen. for 2024-2025
Utviklingsarbeid
Utviklingsarbeid i barnehagen handlar om å jobbe systematisk for å forandre eller utvikle/forbetre pedagogisk praksis. Målet er at den pedagogiske praksisen skal fremme barna sin trivsel og utvikling. I tillegg blir vi ein lærande organisasjon, som samtidig gir dei tilsette moglegheit for eigenutvikling. Vi har barnehagebasert kompetanseutvikling, som involverar alle tilsette.
Inneverande år har vi eit utviklingsarbeid i tråd med Sula kommune sine felles prioriteringar for alle einingar i Oppvekst, som gjeld INKLUDERING, og i tillegg fokus på språk. Vi nyttar Utdanningsdirektoratet (Udir) sine opplæringsmodular i arbeidet med inkludering. Inkludering gjeld også språk, og barnehagane skal ha fokus på ASK (Alternativ Supplerande Kommunikasjon) gjennom ReKomp (Regional Kompetanseutvikling) i 2024-2026. Utviklingsarbeidet vårt blir dermed litt to-delt, men likevel sett i samanheng i det pedagogiske arbeidet.
Les meir om alt dette i årsplanen.
Sist endra 11.09.2024 08.56